Carnavalsviering Martinuskerk

In Sint-Oedenrode laten ze er geen twijfel over bestaan dat Carnaval weer in aantocht is en de nodige aandacht verdient. Vóór de Martinuskerk staat in levensgrote letters “I love Papgat”.

In diezelfde Martinuskerk zal Carnaval worden geopend met een Carnavalsviering. Dat gebeurt op zaterdagmiddag 18 februari om 16.30 uur.

We hebben ervoor gekozen om van de carnavalsvieringen in onze parochie gebedsdiensten te maken, dus zonder eucharistie, zodat de vieringen ook voor minder kerkbetrokken mensen helemaal te volgen zijn. Zoals vanouds wordt de muziek verzorgd door Aurora, de Rooi tulpen en de Lepk’pel. Het thema van de viering is: Samen maken we Carnaval

Na drie jaar kan er gelukkig weer volop Carnaval worden gevierd, inclusief de carnavalsviering dus. Iedereen is van harte welkom!